Wszyscy którzy spodziewali się wiernej kopii koncepcyjnej wersji Laguny coupe, mogą poczuć się zawiedzeni. Z przodu oprócz inaczej wyprofilowanego zderzaka z ogromnym wlotem powietrza i wielkiego logo francuskiej marki, wszystko pozostało tak jak w hatchbacku i kombi. Laguna Coupe znacznie lepiej prezentuje się z tyłu, gdzie podłużne, wąskie klosze lamp z diodami LED głęboko zachodzą na boki i klapę bagażnika. Patrząc pod pewnym kątem na ostro opadający tylny słupek łagodnie przechodzący w spoiler bagażnika Laguny Coupe, można nawet pokusić się o podobieństwa do Astona Martina DB7.Pod maską wyjątkowej wersji Laguny znajdzie się nowy trzylitrowy silnik dCI o momencie obrotowym wynoszącym 450 Nm, co powinno sprawić, że dynamiczny tył Laguny Coupe będzie najczęściej oglądanym elementem tego auta przez innych kierowców. Nie inaczej będzie w przypadku topowego wariantu z benzynowym silnikiem 3,5 litra sprzężonym po raz pierwszy z 6-biegową przekładnią automatyczną. W Lagunie Copue znajdzie się również znany z wersji GT system czterech skrętnych kół czyli ukła jezdny Active Drive, który przy mniejszych prędkościach ułatwia manewrowanie, a przy wyższych poprawia zachowania auta w zakrętach.Oficjalna premiera Laguny Coupe nastąpi podczas jesiennego salonu w Paryżu, a już od połowy października auto trafi do sprzedaży. źródło: Mototarget
Galeria zdjęć
Renault Laguna Coupe, konkurent BMW M3
Renault Laguna Coupe, konkurent BMW M3
Renault Laguna Coupe, konkurent BMW M3
Renault Laguna Coupe, konkurent BMW M3
Renault Laguna Coupe, konkurent BMW M3