Zacznijmy od mocy – przybyło 15 KM (obecnie 265 KM), 20 Nm (360 Nm) i 4 km/h (254 km/h), a ubyło 0,1 sekund do setki (obecnie 6 s), 0,2 l/100 km (8,2 l/100 km) i g CO2/km (190 g/km). Przybyło także dodatków na nadwoziu (czarny dach, nowe czarne felgi, tabliczki z numerem egzemplarza) i wewnątrz (kubły Recaro z żółtym wykończeniem i komputer pokazujący na bieżąco przyspieszenie, przeciążenie g i czas okrążenia). Powstanie tylko 500 sztuk modelu Trophy, każda za 35,5 tys. euro, żadna nie trafi do Polski. C’est dommage!
Renault Megane RS Trophy – mocniejsze, szybsze, ostrzejsze, mniam!
Renault prezentuje jeszcze ostrzejszą wersję już bardzo ostrego Megane RS. Jest więcej koni i inne przyjemnostki. Jakie?