Zacznijmy od mocy – przybyło 15 KM (obecnie 265 KM), 20 Nm (360 Nm) i 4 km/h (254 km/h), a ubyło 0,1 sekund do setki (obecnie 6 s), 0,2 l/100 km (8,2 l/100 km) i g CO2/km (190 g/km). Przybyło także dodatków na nadwoziu (czarny dach, nowe czarne felgi, tabliczki z numerem egzemplarza) i wewnątrz (kubły Recaro z żółtym wykończeniem i komputer pokazujący na bieżąco przyspieszenie, przeciążenie g i czas okrążenia). Powstanie tylko 500 sztuk modelu Trophy, każda za 35,5 tys. euro, żadna nie trafi do Polski. C’est dommage!
Galeria zdjęć
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy
Renault Megane RS Trophy