Logo
WiadomościAktualnościRenault: Tajemnicza Irena - czyli nowa kampania Clio

Renault: Tajemnicza Irena - czyli nowa kampania Clio

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Renault Polska prezentuje dalszą część kampanii z Borysem Szycem w roli policjanta ścigającego uciekających przestępców.

Renault: Tajemnicza Irena - czyli nowa kampania Clio
Auto Świat
Renault: Tajemnicza Irena - czyli nowa kampania Clio

Kolejna emisja spotów, której towarzyszy konkurs internetowy, rozpoczęta!Ireno, nie wrócę dzisiaj na kolację. Coś mi wypadło – tymi słowami kończy się telewizyjny spot Renault Clio z Borysem Szycem jako policjantem w roli głównej. Nowej emisji spotów towarzyszy specjalnie dedykowana strona internetowa www.ireno.pl, poświęcona modelowi Renault Clio.

Po stronie konkursowej oprowadza tajemnicza bohaterka Irena. Dla wszystkich, którzy odwiedzą stronę do 31 października, przygotowany został specjalny konkurs, w którym do wygrania jest Renault Clio z limitowanej serii Rip Curl oraz 6 podwójnych kursów doskonalenia techniki jazdy w Szkole Jazdy Renault. Spot można oglądać do 10 października 2007 roku w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Publicis. Renault Clio Sport to wyjątkowy samochód, zapewniający unikalne osiągi i przyjemność prowadzenia. Clio Sport zostało wyposażone w nową wersję silnika wolnossącego 2.0 16V, który jeszcze mocniej podkreśla sportowy charakter tego auta.

Samochód jest nisko zawieszony, co sprawia, że świetnie spisuje się na krętych drogach. Pod jego maską drzemie potężny silnik o mocy 197 KM, który potrafi rozpędzić auto do 100 km/godz. zaledwie w ciągu 6,9 sekundy.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: