W 2006 r. wartość sprzedaży tych marek stanowiła ponad trzydzieści procent całkowitej sprzedaży koncernu. W Europie koncern Renault odnotował spadek sprzedaży o 8,7 procenta. W tym regionie selektywna polityka handlowa zaczęła właśnie dawać pierwsze wyniki, przygotowała również teren pod wprowadzenie na rynek nowych modeli. Duży sukces w tym roku na rynkach światowych odniósł Logan: sprzedano 247 tysięcy egzemplarzy modelu pod markami Dacia i Renault.

Nie wszystkie modele miały ujemny bilans sprzedaży na szanym kontynencie. Na przykład Clio zanotowało wzrost aż o 26,5 procenta, dzięki dobrym wynikom modelu Clio III.

- Latem 2007 roku znów zacznie się wzrost sprzedaży Renault - oznajmił Patrick Blain, dyrektor handlowy. W krajach poza Europą sprzedaż będzie się nadal zwiększać. Koncern będzie rozwijał struktury handlowe, przygotowując się do wprowadzenia na rynek nowych produktów. W pierwszym półroczu na rynku w Europie utrzyma się tendencja spadkowa, ale w drugim, dzięki pojawieniu się nowego Twingo i nowej Laguny, sprzedaż zacznie wzrastać, przy czym będziemy przestrzegać zasady sprzedaży rentownej. Przewidujemy zatem ogólny lekki wzrost, głównie w drugim półroczu.

W 2006 roku, który był dla koncernu Renault rokiem przejściowym, światowa sprzedaż spadła o cztery procent - do 2 433 604 samochodów.

Na rynkach poza Europą sprzedaż wzrosła o 8,8 procenta do 742 019 egzemplarzy, przede wszystkim dzięki popularności Dacii Logan, dobrym wynikom Renault Samsung Motors i wzrostowi sprzedaży marki Renault na rynkach światowych. Na koniec 2006 r. sprzedaż w krajach pozaeuropejskich stanowiła ponad 30 procent wyników sprzedaży koncernu Renault.

Do tego wzrostu przyczyniła się każda z trzech marek (Renault, Dacia i Samsung): koncern Renault zwiększył sprzedaż o 9,8 procenta do 471 113 samochodów, Dacia zwiększyła sprzedaż o 11,6 procenta do 149 075 egzemplarzy, zaś Renault Samsung Motors zanotował nowy rekord, sprzedając 121 831 samochodów.