Pierwotnie mała brytyjska firma produkująca samochody sportowe należała do Arasha Farboud, pochodzącego z Iranu. Pierwszy samochód z marką Farboud, zbudowany w stylu samochodów wyścigowych kategorii GT1 z lat 90-tych, swoim kształtem przypominał Porsche 911 GT1, które jest dotychczas ostatnim bolidem niemieckiej marki, który zwyciężył w kwalifikacji absolutnej podczas wyścigu 24 godz. Le Mans.
Farboud GT pod białym nadwoziem, zainspirowanym długodystansowym bolidem, ukrywał jednostkę napędową pochodzącą z ówczesnego Audi RS4. Sześciocylidrowy silnik w układzie V o pojemności 2,7 l wspomagany był dwoma turbosprężarkami, dzięki czemu osiągał moc 442 kW (600 KM). Niestety samochód powstał zaledwie w jednym egzemplarzu, ponieważ Farboud zdecydował się pójść w innym kierunku.
W roku 2003 zaprezentował się nowy model oznaczony Farboud GTS, który miał być bardziej praktycznym pojazdem od poprzednika, zachowując właściwości supersportu.
Rok później większościowym właścicielem spółki został Chris Marsh, który miał doświadczenia z firm Marcos i Invicta. Wraz z wykupieniem firmy Marsh przejął także projekt Farboud GTS.
Podczas salonu samochodowego w Birmingham firma zaprezentowała zmodyfikowany Farboud GTS, który powstał już pod batutą Marsha. Konstrukcja 2-miejscowego coupe bazuje na stalowym wzdłużniku, na który nawiązuje rama rurowa. Do ramy przymocowano lekką karoserię z kompozytu i wszystkie elementy mechaniczne.
Przed tylną osią modelu Farboud GTS zamontowano 3-litrowy 6-cylindrowy silnik w układzie V, który pochodzi o firmy Ford. Jednostka oferuje 202 kW (275 KM) przy 6200 obr./min lub 276 kW (375 KM) przy 6200 obr./min w wypadku wersji z doładowaniem.
Według danych producenta auto ma 4200 mm długości, 1895 mm szerokości i 1180 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2675 mm. Samochód o masie 1055 kg przyśpiesza od 0 do 96 km/h w 4,9 s, a wersja z doładowaniem w 3,8 s. Prędkość maksymalną modelu Farboud GTS nie podano.
Do niedawna nie było powodu do zmiany nazwy, do której świat motoryzacji zdążył się już przyzwyczaić, jednak Arash Farboud pierwotny właściciel firmy w roku 2006 założył nową firmę o nazwie Arash Cars.
Nowa spółka Farbouda zajęła się projektem supersportu z przydomkiem AF 10, w którym przed tylną osią zamontowano 7-litrowy 8-cylindrowy silnik o mocy 404 kW (550 KM) przy 6000 obr./min pochodzący z koncernu General Motors.
Żeby ludzie nie mylili spółki Farboud z nową firmą Arasha Farbouda, szefostwo firmy zdecydowało się na zmianę nazwy na Farbio Sports Cars.