Po raz pierwszy na rynku udostępniono usługę holowania bez limitu kilometrów oraz pojazd zastępczy nawet na cały czas trwania naprawy. Za realizację tych usług odpowiada Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych.

- Nasza oferta to przełom na rynku ubezpieczeniowym. Rozbudowaliśmy najistotniejsze usługi z punktu widzenia kierowców - tj. holowane i wynajem samochodu zastępczego. W efekcie, w przypadku holowania, zniesiona została franszyza kilometrowa. Wprowadziliśmy także nielimitowany czas wynajmu samochodu zastępczego.  Są to rewolucyjne rozwiązania, dotychczas nieobecne w Polsce. A to tylko wybrane świadczenia pakietu Platynowego Warta Moto - Assistsnce o najszerszym na rynku zakresie - mówi Łukasz Błaszczak z Biura Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Grupie Ubezpieczeniowo-Finansowej Warta.

Nowa oferta weszła w życia 1 maja br. i jest skierowana do właścicieli samochodów osobowych, ciężarowo-osobowych, kempingowych, ciężarowych do 3,5 tony oraz motocykli. Składa się na nią 6 pakietów: 4 roczne - Standard, Złoty, Złoty+ oraz Platynowy; a także 2 krótkoterminowe - związane z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami - Podróżnik 15 i Podróżnik 30. W razie wypadku, awarii, kradzieży czy innego nieszczęśliwego zdarzenia zapewniają dostęp do rozbudowanych usług pomocowych: serwisowych, medycznych, informacyjnych, pomocy w podróży, wynajęcia pojazdu zastępczego oraz usług dodatkowych. Za ich realizacją odpowiada Mondial Assistance.

W ramach usług serwisowych kierowcy, którzy posiadają assistance samochodowe w Warcie, mają zagwarantowane holowanie, naprawę na miejscu zdarzenia, organizację parkingu, czy złomowanie pojazdu. Pakiet medyczny zapewnia im m.in. organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej oraz rehabilitacji, pomoc psychologa, dostawę leków, a także kierowcę zastępczego.

Do dyspozycji właścicieli samochodów oddano również m.in.: serwis informacji technicznej, usługę przekazania wiadomości, wsparcie tłumacza, a także możliwość odbioru ubezpieczonego pojazdu, organizację zakwaterowania i wynajęcie auta zastępczego po wypadku, kradzieży lub awarii ubezpieczonego samochodu.

- Uruchamiając usługi assistance dla klientów Warty, zastosowaliśmy zindywidualizowane podejście do wielu serwisów. Dzięki temu np. kierowca korzystający z usługi holowania sam wskazuje dogodne dla niego miejsce docelowe, np. dom, hotel, w którym spędza wakacje, czy warsztat samochodowy należący do sieci Warta. Dzięki temu nie musi pokonywać czasami kilkuset kilometrów, aby odebrać pojazd z warsztatu najbliższego miejscu zdarzenia - tłumaczy Piotr Hołoweńko, Business Development Manager w Mondial Assistance.

Uzupełnieniem oferty są usługi dodatkowe, które ułatwiają podróżowanie. Można z nich skorzystać przez całą dobę, niezależnie od miejsca i sytuacji. Są to m.in. night driver, czyli kierowca, który podwiezie ubezpieczonego i odprowadzi jego samochód we wskazane miejsce; wymiana opon, umycie samochodu, serwis informacyjny o natężeniu ruchu na drodze, a także osobisty asystent, który pomaga w organizacji wolnego czasu.

Nowe, rozbudowane pakiety assistance samochodowego dostępne są zarówno dla stałych jak i dla nowych klientów Warty.