Spot przedstawia fantastyczną podróż przez "Krainę czarów SEAT-a i Shakiry" - animowany, fantastyczny i magiczny świat, w którym wszystko co dobre w życiu błyszczy w świetle samochodowych reflektorów. Głównymi bohaterami spotu reklamowego - oprócz samej Shakiry - są samochody SEAT Ibiza i Leon Good Stuff Edition.
Widzowie usłyszą solidną dawkę głosu i rytmu Shakiry oraz zobaczą pojazdy hiszpańskiej marki. Akcja spotu rozgrywa się w świecie wykreowanym specjalnie na tę okazję - złożonym z tematycznych krain (powietrze, niebo, woda i głębia oceanu), pełnym magicznych, kolorowych i fantastycznych postaci, takich jak syreny i gigantyczne ośmiornice.
Jako podkład muzyczny wybrano utwór Good Stuff z nowego albumu Shakiry She Wolf. Prezentowany w trakcie spotu tytuł piosenki będzie znakiem rozpoznawczym wszystkich wspólnych działań SEAT-a i Shakiry podejmowanych w ramach kampanii.
Za opracowanie strony kreatywnej oraz realizację spotu, do którego zdjęcia trwały przez dwa dni robocze odpowiadają wspólnie Dział Komunikacji Marketingowej firmy SEAT oraz agencja reklamowa Atletico International. Trwającą dwa miesiące postprodukcją zajęło się renomowane londyńskie studio Superfad. Ekipa zdjęciowa z podziwem opisywała Shakirę jako osobę, która "z entuzjazmem okazywała zainteresowanie każdemu szczegółowi procesu realizacji i aktywnie w nim uczestniczyła".
Nie jest to pierwsze wspólne tournee SEAT-a i Shakiry. W 2007 roku firma sponsorowała europejskie tourne koncertowe piosenkarki "Oral Fixation" promujące jej album pod tym samym tytułem. Wtedy koncerty odbyły się między innymi w Oslo, Pradze, Londynie, Paryżu, Sztokholmie i Berlinie. Dzięki skutecznie przeprowadzonej kampanii charytatywnej zebrano także ponad 100 000 euro na założoną przez kolumbijską piosenkarkę fundację Pies Descalzos ("Bose stopy").
źródło: Seat