Teraz firma chce zmienić tę sytuację, wprowadzając na rynek europejski nowego Sebringa w dwóch wersjach: sedan i cabrio.Oba auta wyglądają rasowo. Z przodu rzuca się w oczy duża "paszcza" wlotu powietrza. Nad nim pięknie wkomponowany w pas przedni "uskrzydlony" znak firmowy Chryslera. Wysoka linia okien bocznych sprawia z kolei poczucie masywności, odporności na boczne uderzenia. Tył w sedanie jest podobny do luksusowego 300M. Karoseria została zaprojektowana według stosowanej w Chryslerze od kilku lat zasady "cab forward", co oznacza przesunięcie kabiny do przodu. Pozwala to wygospodarować obszerne wnętrze oraz pojemny bagażnik.Wnętrze to połączenie elementów auta sportowego oraz luksusowej limuzyny. Sportowy walor podkreślają m.in. białe tarcze zegarów, a drewnopodobne wstawki na desce rozdzielczej i boczkach drzwi podkreślają luksusowy charakter auta. Wnętrze jest obszerne, ale osobom mającym ponad 175 cm wzrostu brakować będzie, zarówno na przednich jak i na tylnych fotelach, miejsca nad głową. Uwaga ta, z oczywistych przyczyn, nie dotyczy wersji cabrio przy złożonym dachu. Sebring jest dobrze zabezpieczony przed skutkami czołowych i bocznych kolizji. Seryjnie oferowane są 4 airbagi (dwa czołowe i dwa boczne), dodatkowo można zamówić tzw. kurtyny boczne chroniące głowy pasażerów z przodu i z tyłu. Drzwi wzmocnione są belką stalową, wzmocniono także słupki, progi i nadproża. Jako pierwszy model DaimlerChryslera Sebring ma system ABS Plus (niestety w wersji podstawowej LE za dopłatą), który kontroluje tor jazdy podczas hamowania w ostrych zakrętach oraz zapobiega obrotowi auta w takiej sytuacji. Chrysler Sebring wyposażany jest w dwa rodzaje silników. Pierwszy to jednostka 2-litrowa o mocy 132 KM, drugi to V6 o pojemności 2,7 litra i 200 KM z luksusowego 300M. Na polskim rynku wersja cabrio 2-litrowa oferowana jest z manualną skrzynią biegów, a z silnikiem 2,7 litra z przekładnią automatyczną mającą funkcję AutoStick. Jest to rozwiązanie podobne do Tiptronica stosowanego przez Audi (przesunięcie w lewo zmienia bieg na niższy, w prawo na wyższy). Sedan w obu wersjach silnikowych oferowany jest tylko ze skrzynią automatyczną. Wersja 2-litrowa kosztuje 100 tys. złotych, a za model z silnikiem 2,7 litra trzeba zapłacić 122 tysiące złotych.
Sebring zamiast Stratusa
Z kilku modeli Chryslera popularność w Europie zdobył tylko minivan Voyager. Ani mały Neon, ani Sebring, ani też odrobinę od niego większy Stratus nie podbiły serc europejskich kierowców.