Auto Świat Wiadomości Aktualności Segment Premium należy do Volvo

Segment Premium należy do Volvo

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun

Pierwsze dwa miesiące bieżącego roku potwierdziły mocną pozycję Volvo na polskim rynku motoryzacyjnym.

Segment Premium należy do Volvo
Auto Świat
Segment Premium należy do Volvo

W tym czasie sprzedaż modeli szwedzkiej marki wzrosła o 13,76 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Również pozycja w segmencie Premium wzmocniła się. Z udziałem 24,4 proc. Volvo pozostaje jego liderem.

W ciągu pierwszych dwóch miesięcy bieżącego roku sprzedanych zostało 620 sztuk Volvo. W lutym nabywców znalazło 366 aut, o 112 samochodów więcej niż w styczniu.

- Tak dobre wyniki sprzedaży naszych samochodów są dla nas wyrazem zaufania naszych klientów i stabilnej pozycji firmy Volvo w Polsce – mówi Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska. Dodatkowo jest to dla nas świetna prognoza dalszego rozwoju firmy. W tym roku na polskim rynku pojawi się nowy model – XC60, którego premiera miała miejsce w ubiegłym tygodniu na targach motoryzacyjnych w Genewie. Samochody z segmentu SUV, którego XC60 jest reprezentantem cieszą się obecnie ogromnym zainteresowaniem klientów. Inne modele z rodziny XC -XC90, XC70 zostały bardzo dobrze przyjęte przez naszych klientów. Tego samego spodziewamy się po naszym najnowszym modelu, co pozwoli nam zwiększyć sprzedaż samochodów Volvo w Polsce.

Ogólna sytuacja na rynku samochodów klasy Premium napawa optymizmem. Sprzedaż samochodów z tego segmentu rośnie od początku roku. Tylko w styczniu liczba sprzedanych aut marek Premium wzrosła o prawie 5 procent w porównaniu do analogicznego miesiąca roku ubiegłego. Sytuacja nie zmieniła się także w lutym. Po dwóch miesiącach bieżącego roku, rosnący trend sprzedaży utrzymuje się. W okresie styczeń – luty sprzedanych zostało o 17,9 procent samochodów więcej niż w tym samym czasie w roku ubiegłym.

Autor Andrzej Karaczun
Andrzej Karaczun
Powiązane tematy: