Sergio Cravero (48) pracuje dla Fiata od roku 1986. Urodzony w Turynie swoją karierę w koncernie Fiat rozpoczął w dziale handlowym. W roku 1991 objął posadę w dziale rozwojowym, gdzie udzielał się przy opracowywaniu roadstera Barchetta, a następnie wszystkich modeli marek Fiat i Lancia z segmentu B. W roku 1999 powrócił do działu handlowego jako menadżer ds. marki Alfa Romeo. Od roku 2005 Cravero pracuje dla Alfa Romeo na pozycji szefa marketingu.

Markę Abarth nadzorować będzie Harald Wester, który zarazem jest szefem rozwoju technicznego grupy Fiat i najwyższym menadżerem marki Maserati.

Funkcja szefa Alfa Romeo zwolniła się po tym, jak kilka dni wcześniej zrezygnował nagle Luca de Meo. Rzekomo otrzymał on „bardzo ciekawą ofertę z zagranicy”. Według najróżniejszych spekulacji, które pojawiły się w mediach, de Meo obejmie funkcję szefa marketingu koncernu Volkswagen.