Laguna Coupé podobnie jak wersje liftback, kombi i GT, będzie wyposażona w napęd czterech kół. Do napędu będą oferowane dwa silniki sześciocylindrowe: benzynowy o pojemności skokowej 3,5 l i mocy 175 kW oraz wysokoprężny dCi o mocy 173 kW. Należy oczekiwać, iż w przyszłości gamę poszerzą mniejsze jednostki z gamy Renault.
Francuski producent, który od lat jest partnerem festiwalu filmowego w Cannes, postanowił uświetnić tegoroczną jego edycję przedpremierowym pokazem swojego najnowszego modelu. Także dwie nowe Laguny Coupé zaliczyły okrążenie na ulicznym torze Formuły 1, a za ich kierownicami zasiedli kierowcy testowi zespołu ING Renault F1 Lucas di Grassi a Romain Grosjean.
Seryjna Laguna Coupé wywodzi się z wersji studyjnej, która prezentowana była we wrześniu ub. roku we Frankfurcie nad Menem. Każdy z dwóch silników pozwala na osiąganie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w czasie poniżej 7 sekund.
Długość całkowita pojazdu wynosi 4640 mm, szerokość 1830 mm, wysokość 1400 mm, a rozstaw osi 2690 mm.
Design nowego coupé jest bezspornie elegancki. Aktywne zawieszenie ze sterowaniem wszystkich kół, to dzieło konstruktorów Renault Sport. Przy mniejszych prędkościach pozwala na lepsze manewrowanie pojazdem, co szczególnie sprawdza się w ruchu miejskim.
W miniony piątek uruchomiona została oficjalna strona internetowa pod adresem: www.laguna-coupe.com, która powstała przy współpracy ze specjalistami Microsoftu.
Nowe coupé będzie miało swoją oficjalną premierę we wrześniu 2008, podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Paryżu.