Dotychczas nieoficjalne informacje o programie produkcyjnym Škoda Auto zostały wczoraj potwierdzone w wywiadzie, który udzielił tygodnikowi Ekonom, Reinhard Jung. "W przyszłości będziemy produkować całą gamę silników. Będzie to więc podstawowa jednostka trzycylindrowa, która nadal pozostanie w naszej ofercie. Nowością będzie nowoczesny czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1,2 litra i obniżonych parametrach zużycia paliwa. O tym, czy uda nam sie osiągnąć granicę produkcji 500 tys. silników w ciągu roku, zadecydują klienci. W każdym jednak przypadku niezbędne są kolejne inwestycje, które już będą realizowane w ciągu najbliższego roku," powiedział tygodnikowi Ekonom Jung.

Jednocześnie szef Škody zdecydowanie wykluczył wprowadzenie do produkcji następcy Fabii Sedan. Nie podał także daty zakończenia produkcji Octavii Tour, która wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem w takich krajach jak m.in. Polska.