Największy wzrost sprzedaży odnotowano w krajach wschodniej Europy, gdzie sprzedano o 37 406 egz. więcej, co stanowi 49,4 proc. Wzrost, w porównaniu z 2006 rokiem. W maju Škoda Auto do klientów trafiło 53 077 egz. więcej (+9,2 proc.) niż w tym samym okresie 2006 roku. Jest to jednocześnie drugi wynik w historii.

Najlepiej sprzedawanym modelem jest Octavia, wraz z Octavią Tour. Do 92 krajów świata sprzedano 119 256 egz. (+7,2 proc.). Na Fabię zdecydowało się 99 047 użytkowników, Roomster wybrało 27 093 osób, a Superb 9 281 egz.

Kraje Europy Zachodniej kupiły 142 821 egz., a więc 13,4 proc. W Niemczech zarejestrowano 50 675 egz. (7,5 proc.), w Wielkiej Brytanii – 17 092 egz. (+5,0 proc.), Hiszpanii – 12 187 (+13,2 proc.), Włoszech – 8 375 (+15,1 proc.), Belgii – 7 529 (+26,9 proc.).

Środkowa Europa odnotowała 3,1 proc. wzrost sprzedaży, a kraje wschodnie odnotowały zdecydowany wzrost wyników. Rosjanie kupili 10 736 egz. (+134,4 proc.), Rumuni – 9 895 (+34,7 proc.), a Ukraina – 8 695 (+25,1 proc.).

W 2007 rokuŠkoda Auto planuje przekroczenie granicy 600 000 sprzedanych samochodów.