„To konieczny krok do zaspokojenie popytu. Przez tą rekordowa produkcję będziemy jeszcze się zmagać z kolejnymi problemami. Musimy zoptymalizować logistykę, by klienci mogli jak najszybciej otrzymać samochody.“ powiedział Fred Kappler, członek zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

Największy wzrost sprzedaży Škoda Auto odnotowała w Niemczech. W ciągu pierwszych czterech miesięcy 2009 roku sprzedano łącznie 29 280 Fabii. Jest to prawie dwa razy więcej niż przed rokiem, gdy do klientów trafiło 15 430 egzemplarzy.

Oprócz modelu Škoda Fabia w Niemczech dużym zainteresowaniem cieszą się samochody Octavia Tour.

Jednak sytuacja na innych rynkach nie wygląda już tak optymistycznie, czego przykładem może być Czeska Republika, gdzie w analogicznym okresie sprzedano 5 662 egz. (- 30,1 proc.). Jest to o 4620 egz. mniej niż przed rokiem. Znacznie lepiej w tym kraju sprzedaje się Octavia (6 766 egz. w I kwartale 2009 r.).

Również w Polsce Octavia pozostaje w tym roku najpopularniejszym modelem tej marki. W I. kwartale 2009 roku Octavię kupiło 5 999 klientów (+ 32,14 proc. w porównaniu z I. kwartałem 2008 roku). Fabia znalazła uznanie u 5 560 klientów, co oznacza spadek zainteresowania o 4,48 proc.