Po reklamie brytyjskiego importera Škody, w której głównym elementem był tort wielkanocny, tym razem nietypową kampanię przygotował importer z Holandii.
Na stronie internetowej fabiacolorstudio.nl wchodzimy do wirtualnej lakierni, w której możemy wybrać dowolne zestawiania barw i pomalować nadwozie Fabii. Do wyboru jest aż 169 możliwości, w tym wiele nietypowych. Po wyborze kolorów, nadwozie pomalują w naszym imieniu dwaj lakiernicy.
Dodatkowo, po zarejestrowaniu się na wspomnianej stronie, weźmiemy udział w losowaniu możliwości naniesienia własnej kombinacji kolorów na swojej Fabii.
Ponownie w modzie są obecnie nadwozia dwukolorowe. Nabywcy Fabii mogą za dopłatą zamówić biały dach, a w modelu Sportline srebrny.
Indywidualizacja barw nadwozia popularna jest wśród luksusowych marek (Bugatti, Maybach, Rolls-Royce, Ferrari, …), a także premiowych (Audi, BMW, Mercedes-Benz, …). W grupie najtańszych rosyjska Łada oferuje model Kalina z 31 odcieniach.