Panda van) zakwalifikowaliśmy do aut osobowych, w konsekwencji na I miejscu uplasował się Fiat. Inną metodologię stosuje Skoda. Poniżej przytaczamy wypowiedźna ten temat prezesa Skody Auto Polska dr inż. Leszka Płonki:- Skoda zdobyła pozycję lidera, sprzedając 27 649 aut. Do Skody należy 11,74 proc. polskiego rynku nowych samochodów. Najwięksi konkurenci tej marki mają odpowiednio 10,9 proc. (Toyota) i 10,4 proc. (Fiat) udziałów w ogólnej liczbie sprzedanych w Polsce aut osobowych.Na sukces Skody w Polsce złożyły się: duży wybór modeli z różnych klas, zaawansowanie technologiczne oferowanych samochodów oraz ich funkcjonalność i niezawodność, a także najwyższa jakość obsługi posprzedażowej. Pracowaliśmy na ten sukces ponad 10. Kiedy zaczynaliśmy w roku 1994, mieliśmy tylko 0,12 proc. rynku, w 2000 r. było to prawie 8 proc., a w rekordowym dla nas 2004 r. już 12,5 proc. Jest to wynik konsekwentnie przez nas wdrażanej strategii "Przemyślane rozwiązania". Dominację Skody potwierdzają również wyniki sprzedaży poszczególnych modeli, które według segmentacji firmy Samar znalazły się na pierwszych miejscach w swoich klasach. Najpopularniejszy model Skody - Fabia pierwsze miejsce w swoim segmencie utrzymuje już od kilku lat. W ubiegłym roku znalazła 16 789 nabywców, dzięki czemu co piąty nowy samochód segmentu B miał znaczek Skody. Równie dobrze poradziła sobie Octavia, aktualnie najnowszy i najbardziej zaawansowany technologicznie model Skody. Pierwszą pozycję w klasie wyższej utrzymał Superb. W ubiegłym roku sprzedano 923 egzemplarze.