Na podstawie najnowszych danych z Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, całkowita sprzedaż nowych samochodów osobowych na rynku polskim w sierpniu wyniosła 22 626 szt., co oznacza wzrost w stosunku do sierpnia 2009 o 7,38 proc. i spadek w stosunku do lipca 2010 o 7,60 proc.

W sierpniu 2010 r. Skoda Auto Polska S. A. sprzedała 2571 aut (udział w rynku 11,36 proc.). Oznacza to wzrost o 11,78 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 roku. Od początku roku do końca sierpnia, sprzedaż modeli marki Škoda wyniosła 23 622 egz. i jest o 3,66 proc. mniejsza niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

W sierpniu 2010 r. najpopularniejszym modelem Škody była Octavia, która znalazła 1064 nowych nabywców.

Marka I-VIII.2009 I-VIII.2010 Zmiana Udział w rynku 2010
Skoda 23 622 24 520 -3,66 proc. 11,50 proc.
Fiat 17 076 22 158 -22.94 proc. 8,31 poc.
Volkswagen 16 600 17 786 -6,67 proc. 8,08 proc.
Ford 16 382 18 134 -9,66 proc. 7,97 proc.
Toyota 15 861 19 712 -19,54 proc. 7,72 proc.
Opel 14 706 15 293 -3,84 proc. 7,16 proc.
Renault 12 011 11 340 5,92 proc. 5,85 proc.
Kia 10 211 10 771 -0,10 proc. 5,97 proc.
Peugeot 8 909 8 061 10,52 proc. 4,34 proc.
Hyundai 8 510 8 236 3,33 proc. 4,14 proc.
Rynek 205 419 214 620 -4,29 proc. 100 proc.