Przyjmowanie przez dealerów nowych zamówień rozpoczyna się w sierpniu bieżącego roku. Oferta  "500C by Gucci" ma zasięg światowy, a od września 2011 samochód ten zagości w wybranych salonach sprzedaży Fiata w cenie detalicznej ok. 20 tys. Co więcej, już 19 sierpnia 2011 "500C by Gucci" stanie się "gwiazdą" tournée, przebiegającego przez szereg najsłynniejszych miejsc Europy.

Nowa wersja kabrioletu będzie dostępna w dwóch konfiguracjach kolorystycznych karoserii: bieli, połączonej z matowymi detalami chromowanymi oraz lśniącej czerni - urozmaiconej akcentami z połyskliwego chromu. Obu opcjom towarzyszy miękki dach w kolorze czarnym, przez który biegnie charakterystyczny zielono-czerwony motyw firmy Gucci. Nadwozie kabrioletu zachowało typowe dla wersji hatchback słupki A, B i C, a dzięki specjalnej konstrukcji, elektrycznie składanego  dachu  - jazdą "500C by Gucci" można się cieszyć przez okrągły rok bez względu na pogodę.

Od zewnątrz, "500C by Gucci" wyróżnia się retrodesignem 16-calowych obręczy kół, które po raz pierwszy w tej klasie pojazdów zostałyzgrabnie zharmonizowane z kolorami karoserii. Kołpaki obręczy oznaczono logotypem podwójnej litery "G", odpowiadającym   barwie nadwozia, a pokrywę bagażnika  i środkowe słupki karoserii zdobi pisana kursywą, markowa sygnatura Gucci.

Pełne elegancji jest także wnętrze "500C by Gucci". Wystarczy wspomnieć szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywne materiały, elementy satynowane i chromowane, "aksamitny" lakier panelu radioodbiornika czy dwutonowe pokrycie siedzeń ze skóry Frau i nadruki Guccissima. Motyw "Gucci" pojawia się zresztą także na siedzeniach, dźwigni zmiany biegów, obudowie kluczyka, dywanikach oraz jako oryginalne wykończenie pasów bezpieczeństwa.

Fiat "500C by Gucci" posiada także bogate wyposażenie standardowe: klimatyzację automatyczną, siedem poduszek powietrznych (czołowe, boczne, kurtynowe i kolanową kierowcy), system multimedialny Blue&Me zintegrowany z czujnikami parkowania, radioodtwarzacz CD+MP3 oraz kierownicę pokrytą skórą w dwóch kolorach (z przyciskami sterowania audio).

Przed swą oficjalną premierą w sierpniu bieżącego roku, "500C by Gucci" stanie się "gwiazdą" tournée, przebiegającego przez wiele znanych i urokliwych miejscowości i miast Europy. Pierwszą wizytę nowe kabrio złoży w Saint Tropez (od 19 do 27 sierpnia), by następnie odwiedzić Berlin (8-14 września), Barcelonę (25 września - 2 października), Londyn (16-23 października) oraz Genewę (23-30 października). Trasa po Italii prowadzić będzie przez toskański Forte dei Marmi (22-28 sierpnia), Rzym (4-11 września) oraz Florencję (19-26 września), by zakończyć się w Mediolanie (8-16 października).

Podobnie jak poprzednio dla wersji hatchback, Twarzą wyjątkowej w swej estetyce kampanii reklamowej "500C by Gucci",  jest modelka Natasha Poly.