Spyker opuszcza plany produkcji 12-cylindrowych supersportów i chce skupić się na produkcji modelu C8 i wprowadzeniu do produkcji off-roada D12 Peking-to-Paris. Modele C8 nadal będą dostępne w wersjach Spyder (kabriolet) i Laviolette (coupe ze szklanym dachem).

Hans Hugenholtz, CEO spółki Spyker, powiedział w wywiadzie dla MY Business Media, że produkcja modelu C8 będzie trwać, gdyż jest tańsza niż w wypadku pozostałych modeli marki, dodatkowo sprzedaż tego modelu stanowi najważniejszą część obrotów spółki.

Firma nie będzie marnować ważnych środków finansowych na modyfikacje silnika W12 firmy Volkswagen, ale nadal pozostaje nadzieja, że jednostka znajdzie swoje zastosowanie w modelu D12 Peking-to-Paris. Rozpoczęcie produkcji tego SSUV przesunięto na czwarty kwartał przyszłego roku, ale na razie nie wiadomo, gdzie auto będzie produkowane. „Jedną z możliwości jest produkcja w niemieckiej spółce Karmann, ale dotychczas niczego dokładnie nie uzgodniliśmy,” powiedział Hugenholtz.