Jak przystało na gwiazdy biorące udział w pokazie w stolicy światowej mody, motocykle Suzuki wyznaczają trendy na przyszły rok.

Stylowy Gladius

Oryginalny wygląd, ciekawe wzornictwo, a do tego ukłon w kierunku komfortu. Taką kombinacją charakteryzuje się nowy Gladius.

Swoją dynamiką i osiągami zadowoli doświadczonych jeźdźców. Łatwością prowadzenia i zwinnością okaże się przyjacielem dla początkujących motocyklistów. Z kolei jego styl i kombinacja kolorów z pewnością zauroczy niejedną kobietę...

Gladiusa napędza trwała i oszczędna jednostka odziedziczona z modelu SV650, czy też V- Stroma. Silnik został poddany modyfikacjom - konstruktorzy zastosowali po dwie irydowe świece na każdy cylinder oraz system efektywnego spalania mieszanki SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), dzięki któremu norma czystości spalin Euro3 jest zachowana z dużą rezerwą.

W odróżnieniu od najczęściej stosowanych w tej klasie motocykli 2 lub 4 cylindrowych, rzędowych, Gladiusa wyposażono w jednostkę V2. Połączona z atrakcyjnie zaakcentowaną ramą pozwoliła skonstruować zwinny i smukły motocykl o doskonałej jak na tą klasę motocykla wadze - 202kg. Wąska talia i nisko usytuowany środek ciężkości doskonale wpływają na komfort podróżowania, a system dźwigni przenoszący obciążenia z wahacza na amortyzator pozwala precyzyjniej pokonywać wszelkie nierówności.

Założenie tego przyjaznego, a jednocześnie dynamicznego motocykla jest bardzo proste. Gladius posiada w sobie wszystkie cechy, dzięki którym jazda na motocyklu sprowadza się do pełnej radości.

Wartościowy Intruder M1500

Subtelność, wysoka jakość wykonania i wzorowa funkcjonalność. W ten sposób Intruder M1500 odkrywa swoją wartość.

Nowy model posiada najmocniejszy w klasie cruiserów, elastyczny silnik w układzie V2 o pojemności 1462cm3.

Dzięki nowym rozwiązaniom technicznym uzyskano wolnoobrotową jednostkę napędową o wysokim momencie obrotowym. Wyposażony jest w znany ze sportowych motocykli układ wtryskowy SDTV (Suzuki Dual Throrrle Valve), a także nowy układ dopalania spalin PAIR (Pulsem Secondary Air – injection).

Intruder zapewnia pełną stabilność i wygodę. Posiada szerokie aluminiowe koła, wygodnie umiejscowione siedzenie i stosownie rozmieszczone podnóżki. Dysponuje komfortowym położeniem kierownicy z czytelnym i znakomicie prezentującym się zestawem przycisków.Mimo, że linia została zachowana z większego Intrudera, nowy model posiada precyzyjnie zespolone poszczególne elementy oraz okazałe ilości chromu i lakieru.

Innowacyjny GSX-R1000

Więcej mocy, skuteczności, dynamiki, a do tego sportowy styl. Tak prezentuje się zupełnie nowy „władca toru” - GSXR1000.

Dzięki zmniejszeniu skoku tłoka i zwiększeniu średnicy cylindrów jednostka napędowa zyskała na wydajności.

Całkowicie zmodernizowany silnik dysponuje również wszelkimi najnowszymi osiągnięciami Suzuki. Ścianki cylindra pokryte są niklowo-krzemianową warstwą SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material), zastosowano w nim również zaawansowany układ wtryskowy SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) oraz układ SAES (Suzuki Advanced Exhaust System), który dba o właściwy poziom emisji spalin. GSXR1000 posiada krótszą i bardziej zwartą ramę, lżejszą od swojego poprzednika o 720 gramów.

Nowa konstrukcja określana skrótem BPF (Big Piston Frontwork) sprzyja lepszemu wybieraniu drobnych nierówności. Wartym uwagi jest doskonale wyposażony zestaw przyrządów z dodatkowymi pomarańczowymi diodami, który dostarcza kierowcy niezbędnych informacji.

Ulepszona aerodynamika, nowe rozwiązania techniczne i podrasowane wyposażenie nie budzą najmniejszych wątpliwości dla potwierdzenia drugiej nazwy tego motocykla jaką jest ‘Top Performer’.