Udział rynkowy Suzuki na rynku polskim na koniec 2006 roku wyniósł 1,58 procenta - wartość ta wzrosła w porównaniu do 2005 roku o 0,42 punkta.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego wyniku sprzedaży w 2006 roku - powiedział Harumichi Uto, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland. Szczególnie dumni jesteśmy z faktu, że uzyskiwaliśmy udział rynkowy powyżej dwóch procent w skali jednego miesiąca już od sierpnia uboegłego roku. W osiągnięciu takiego wyniku nie kryje się nic niezwykłego. Jako dystrybutor marki Suzuki w Polsce zrealizowaliśmy postawione sobie takie cele takie jak: rozwój i modernizacja sieci dealerskiej, wprowadzenie na rynek nowoczesnych i konkurencyjnych modeli: Swift, Grand Vitara i SX4, wprowadzanie spójnej polityki marketingowej dla dobrze wyposażonych samochodów oferowanych w dobrej cenie przy użyciu hasła reklamowego – „Albo Suzuki, albo nic” , wreszcie - podnoszenie jakości obsługi Klienta. Wszystko to dowodzi, że świadomość marki Suzuki na polskim rynku znacznie wzrosła, dzięki czemu klienci coraz częściej decydują się nazakup naszych samochodów. Mamy nadzieję, że ta sytuacja będzie ulegała dalszemu polepszeniu w 2007 roku i dalszych latach!

Sprzedaż samochodów w 2006 roku:

Modele osobowe: Suzuki Swift - 1131, Suzuki Ignis - 498, Suzuki Liana - 300, Suzuki SX4 - 109 sztuk.

Modele terenowe: Suzuki Jimny - 376, Suzuki Grand Vitara - 1605 sztuk.