Przygotowując ten szeroko zakrojony projekt marketingowy zakładaliśmy dużą aktywność na portalu, jednak wyniki po pierwszych dwóch tygodniach i tak duża ilość projektów w krótkim czasie to rzeczywiście duży sukces tej akcji - podsumowuje Jacek Klukowski Dyrektor Marketingu Grupy PGD. Projekty są odzwierciedleniem wyobraźni internautów, którzy, bawiąc się wirtualnymi narzędziami, stworzyli tysiące wyjątkowych kreacji. W zabawie uczestniczą zarówno profesjonalni designerzy jak również amatorzy, którzy inspiracje czerpią ze wszystkich dziedzin życia wyrażając siebie i dając upust swojej wyobraźni.Jeszcze do końca lipca będą trwały kreatywne poszukiwania najciekawszego wyglądu Nissana Micry CC, a autorzy 20 zwycięskich projektów ruszą zaprojektowanymi przez siebie samochodami w dwutygodniową podróż po Polsce, bez limitu kilometrów i z pełnym bakiem.Podsumowaniem akcji Express Yourself będzie prezentacja naniesionych na samochody najlepszych projektów na jednym z największych placów w centrum Krakowa.Express Yourself to największa w branży Rent a Car akcja promocyjna zaplanowana jest na miesiące letnie, a jej celem jest stworzenie unikalnych projektów wyglądu zewnętrznego Nissana Micry CC na portalu internetowym www.expressyourself.pl. Nagrodą dla autorów najciekawszych projektów jest dwutygodniowa podróż po Polsce, a także fakt, że zaprojektowane przez nich samochody dołączą do oferowanych w wypożyczalni Express samochodów klasy Fun Car.źródło: Express S.A.
Sześć tysięcy kolorowych Nissanów Micra
Zarówno statystyki odwiedzin portalu, jak również liczba zamieszczonych prac pozytywnie zaskoczyły organizatorów akcji. Sprawia to, że wybór najlepszych projektów będzie niesłychanie trudny, a głosy internautów będą miały decydujące znaczenie.