Podstawą TAC Stark jest przestrzenna rama rurowa, elementy zewnętrzne nadwozia wykonano z plastiku. Dzięki tej konstrukcji masa własna auta wynosi zaledwie 1300 kg. Brazylijski samochód terenowy ma rozmiary 4,08 x 1,91 x 1,83 m, a podwozie z niezależnym zawieszeniem kół ma rozstaw osi 2,54 m.
Pod maską pracuje benzynowy 4-cylindrowy silnik 1,8 l marki Volkswagen, który oferuje 76 kW (103 KM), gdy samochód pracuje na etanolu moc wzrasta do 78 kW (106 KM). Przeniesieniem napędu na wszystkie koła zajmuje się sprawdzona 5-biegowa przekładnia manualna Eaton FSO-2405D dopełniona o przekładnię redukcyjną BorgWarner.
Sprzedaż modelu Stark ma się rozpocząć w roku 2009, auto dostępne będzie u pięciu brazylijskich dealerów marki. Cena na rodzimym rynku wyniesie 41 300 dolarów (ok. 95 tys. zł). Eksport powinien się rozpocząć w roku 2012, kiedy produkcja sięgnie 1200 sztuk rocznie.