Nowy silnik do samochodu Tata Nano będzie dwucylindrowy o pojemności skokowej 0,8 l. Otrzyma on też turbosprężarkę, którą zaprojektuje firma Honeywell Turbo z Indii. System wtrysku paliwa dostarczać będzie niemiecki Bosch, podobnie jak i wysokociśnieniową pompę paliwa. Bosch będzie dostarczał również jednostki sterujące i systemy wtrysku do jednostek benzynowych.
Samochody Tata Nano mają być produkowane już od końca tego roku. W pierwszej wersji napędzane silnikami benzynowymi o pojemności skokowej 0,6 l. Jego podstawowa cena w Indich nie powinna w przeliczeniu przekroczyć 1700 euro.
W chwili obecnej nie wiadomo jeszcze kiedy te samochody trafią na rynek europejski. Nie wiadomo także, czy będą w stanie spełnić wymagania europejskiej homologacji. Producent jednak zapowiedział już wcześniej, że takie wersje będą przygotowywane i z całą pewnością zgodne z wymogami EuroNCAP oraz aktualnie wymaganych norm emisji spalin.