W Indiach Tata Nano kosztuje 100 tys. rupii, a więc ok. 2000 dolarów amerykańskich. Szef koncernu Ratan Tata uważa, iż model Nano jest wielką szansą na poprawienie bezpieczeństwa na drogach Indii i zastąpienie niebezpiecznych motocykli małym samochodem.
Tata Motors na tegoroczny salon genewski przygotował specjalną wersję Nano dla Europy. Jednak znacznie zmodernizowana i lepiej wyposażoną, od tej, która pojawiła się w Indiach. Nano Europa ma długość całkowitą 3,29 m (dla Indii 3,1 m), szerokość 1,58 m i rozstaw osi 2,28 m. do napędu zastosowano aluminiowy silnik trzycylindrowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa i emisją poniżej 100 g CO2 na 1 km jazdy.
Wszystko wskazuje na to, iż najtańsze auto na świecie będzie w Europie …droższe, niż pierwotnie zapowiadano.Rynek europejski otrzyma automatyczną przekładnię, poduszki powietrzne, ABS z systemem stabilizacji. Jednak ta przyjemność moze kosztować nawet 5000 Euro.
W ofercie ma znaleźć się także dwucylindrowa jednostka wysokoprężna z turbodoładowaniem o pojemności skokowej 0,8 l, którą przygotowuje niemiecka firma FEV przy współpracy z firmą Bosch (układ wtryskowy i jednostka sterująca).
Tak, czy owak, marzenia o tanim Tata Nano można tymczasem włożyć między bajki. Za 5 tys. Euro można bowiem już w Europie kupić pełnowartościowy samochód.