Czy rynek aut kolekcjonerskich dotknął kryzys? W Essen tego zjawiska nie było widać. Ceny lekko zwyżkują (rocznie o ok. 6-8 proc.), poszukujących - szczególnie modeli przedwojennych - jest mnóstwo. Tradycyjnie najdroższe są przedwojenne i powojenne (do lat 60.) modele Mercedesów, wszystkie modele Maybacha, Horcha, Aston Martiny, Bentleye, przedwojenne Alfy Romeo i BMW, wszystkie Bugatti, Duesenbergi, Facel Vegi, Jaguary - przedwojenne i powojenne do lat 60. Jednym z najdroższych wystawionych do sprzedaży w Essen modeli był przepiękny Mercedes 540 K Specialroadster. Cena? Do uzgodnienia, ale marząc o tym aucie trzeba mieć na koncie co najmniej 2 mln. euro.
Galeria zdjęć
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.
Technoclassica Essen 2009: Zabytkowe auta na salonie.