Modernizacja nadwozia jest minimalna. Nowością jest tylny dyfuzor, który do tej pory montowany był wyłącznie w ostrzejszej, pikantniejszej wersji SpecV. Producent zadbał także o nowe opony Dunlop, które zastąpią stosowane dotychczas gumy Bridgestone’a. Jeśli jednak klient upiera się przy oponach tej drugiej firmy, będzie mógł je zamówić za dopłatą.
Inne zmiany? Wewnątrz znalazła się nowocześniejsza nawigacja oraz gniazdka USB pozwalające podłączyć do samochodowego audio odtwarzacz MP3. Zmodyfikowano również zawieszenie, które w najnowszej wersji jest nieco bardziej miękkie, przez co komfort jazdy z niewielkimi prędkościami jest nieco wyższy niż we wcześniejszych modelach. Jest też kilka drobnych zmian w układzie wydechowym. Bez zmian pozostał natomiast silnik 3,8 V6 o mocy 480 KM. Najtańszy GT-R kosztuje prawie 445 tys. zł.