Na australijskim rynku Toyota zaprezentowała właśnie nową wersję sedanu Aurion, która jest jednym z najmocniejszych seryjnych samochodów z napędem na przednią oś. Samochód otrzymał doładowany silnik 6-cylindrowy i jest pierwszym pojazdem Toyoty, który niesie oficjalne oznaczenie TRD (Toyota Racing Development). Nowy samochód pojawi się w dwóch odmianach, jako podstawowy 3500S i lepiej wyposażony 3500SL.
Obie wersje otrzymały jednostkę napędową 2GR-FE 3,5L V6 o mocy 241 kW (323 KM) i momencie obrotowym 400 Nm. Tak wysokie wartości uzyskano dzięki zastosowaniu sprężarki mechanicznej TVS opracowanej we współpracy TRD i Harrop Engineering, spółki działającej w sportach motorowych. W zakresie od 1250 obr./min do czerwonego pola obrotomierza dostępne jest co najmniej 300 Nm momentu obrotowego. Toyota Aurion TRD oferowana jest wyłącznie z 6-biegowym automatem, za którego pośrednictwem napędzane są przednie koła.
Mocny samochód musi mieć odpowiednie hamulce, tak więc Aurion otrzymał tarcze większe niż w seryjnym modelu. Z przodu zamontowano tarcze o średnicy 325 mm z dwutłoczkowymi zaciskami, a z tyłu znalazły się tarcze o średnicy 310 mm i jednotłoczkowe zaciski. Hamulce ukryte są za 19-calowymi alufelgami.
Toyota Aurion TRD przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 6,1 s, a ćwierć mili przejeżdża w 14,2 s.