Pierwszy dzień wyścigów zakończył się sukcesem Alaina Prosta. Kierowca Toyoty France zdobył komplet 80 punktów: 60 za wygrane kwalifikacje i 20 za finały. Trzy "oczka" mniej zgromadził lider Kii, Jean-Philippe Dayraut.

Dayraut wygrał czasówkę - przed Prostem i Stievenartem. Wyprzedził również czterokrotnego mistrza świata Formuły 1 w pierwszej części kwalifikacji. W czołowej czwórce, za Joëlem Stere zmieściła się 26-letnia Justine Monnier, żona Guerlaina Chicherita jeżdżąca Kią w zespole JRP Racing. Toyoty potrójnie wygrały drugą serię kwalifikacyjnych wyścigów na dystansie trzech okrążeń - najszybszy był Prost przed Bertrandem Balasem i Olivierem Panisem. Suma czasów decydowała o przydziale punktów oraz pól startowych w finałach.

W pierwszym starciu Kia Dayrauta minęła metę 1,2 sekundy przed Clio Fouqueta. W trójce finiszował Olivier Panis, a na 7 miejscu sklasyfikowano Margot Laffite, córkę Jacquesa z F1. Prost i Balas rozegrali pomiędzy sobą drugi finał Elite Sup. Za Toyotami sklasyfikowano 52-letniego bretończyka Jean-Luca Paillera, rallycrossowego mistrza Europy z 1993, dziewięciokrotnego mistrza Francji.

Drugiego dnia zawodów sytuacja zmieniła się. Jean-Philippe Dayraut zrobił dobry użytek z nowej, dociążonej 40 kilogramami balastu, Kii Rio. Trzeci w punktacji Megane Trophy (gdzie reprezentował Epsilon Euskadi), kierowca z Tuluzy odniósł sukces w kwalifikacjach i finale, zbliżając się wyraźnie do lidera Trophee Andros, Alaina Prosta.

Dołożenie 60 kilogramów przyhamowało Prosta: ukończył wyścigi kwalifikacyjne za Dayrautem, Balasem, Lagorce oraz Panisem. Lód zaczął ustępować miejsca asfaltowi i czasy okrążeń pogorszyły się średnio o sekundę.

Błąd Bertranda Balasa w pierwszym finale, umożliwił skuteczny atak Franckowi Lagorce i Jean-Noëlowi Lanctuitowi w drugiej Kii zespołu AS Events. Alain Prost minął metę jako czwarty. Dayraut wygrał start i kontrolował sytuację w drugim finale Elite Sup, wyprzedzając o 5 sekund zmiennika Lagorce'a, Philippe'a de Korsaka. Olivier Panis spadł z drugiego na szóste miejsce. Obydwa finały Elite wygrały panie - Margueritte Laffite w Peugeocie 206 CC i Aurelia Marty w BMW Serie 1.

Pierwszy dzień: 1. Alain Prost (Francja - Toyota Auris) - 80; 2. Jean-Philippe Dayraut (Francja - Kia Rio) - 77; 3. Bertrand Balas (Francja - Toyota Auris) - 74; 4. Olivier Panis (Francja - Toyota Auris) - 72; 5. Joël Stere (Francja - Kia Rio) - 70; 6. Jean-Noël Lanctuit (Francja - Kia Rio) - 69; 7. Laurent Fouquet (Francja - Renault Clio III) - 69; 8. Jean-Luc Pailler (Francja - BMW Serie 1) - 66; 9. Justine Monnier (Francja - Kia Rio) - 66; 10. Evens Stievenart (Francja - Renault Clio III) - 64 pkt.

Drugi dzień: 1. Jean-Philippe Dayraut - 80; 2. Bertrand Balas - 75; 3. Franck Lagorce (Francja - Fiat Stilo) - 75; 4. Alain Prost - 70; 5. Philippe de Korsak (Francja - Fiat Stilo) - 70; 6. Laurent Fouquet - 70; 7. Olivier Panis - 69; 8. Jean-Baptiste Dubourg (Francja - Renault Clio III) - 66; 9. Joël Stere - 64; 10. Jean-Noël Lanctuit - 63 pkt.

Punktacja Trophee Andros: 1. Prost - 379; 2. Balas - 376; 3. Dayraut - 374; 4. Panis - 354; 5. Fouquet - 342; 6. Lagorce - 326; 7. Pailler - 325; 8. E. Stievenart - 309; 9. Lanctuit - 308; 10. Stere - 303 pkt.

Źródło: Autoklub