PFS planuje roczną produkcję Polonezów Trucków na około 6 tys. egzemplarzy.Auto napędzane jest 70-konnym silnikiem Diesla 1.9 koncernu PSA (CitroĎn, Peugeot). Średnie spalanie Trucka bez obciążenia ma wynieść około 8 litrów oleju napędowego na 100 km. Obecna wersja Trucka różnić się będzie od dotychczasowej zwiększonym rozstawem przednich kół (zmieniony kąt ich pochylenia pozwolił zmniejszyć promień skrętu o 1,5 metra, co ułatwia manewrowanie autem), ma także większy prześwit. Wprowadzenie nowego silnika wymagało wymiany instalacji elektrycznej. Zmodernizowano także tylny most.W drugiej połowie tego roku PFS chce zmienić kabinę. Nowe przetłoczenia na masce, atrapa chłodnicy i zderzak będą przypominać nieco Fiata Dobl? (rys.). W planach jest także wyposażenie Trucka w benzynowy silnik przystosowany do zasilania gazem. PFS planuje eksport Trucka: do Włoch, na Łotwę, do Holandii, Szwecji, na Węgry, a także do krajów Afryki Północnej.
Truck wróci do Nysy
Polska Fabryka Samochodów (PFS) chce przejąć zakład Daewoo-FSO w Nysie i pod koniec lata wznowić produkcję Polonezów Trucków. Początkowo ma być wytwarzanych 144 aut miesięcznie, w 2005 roku - nawet do 500 pojazdów miesięcznie.