Dzięki temu firma Ford Polska uzyskała ponad 10 % udział w sierpniowej sprzedaży nowych samochodów osobowych w Polsce.

Łączna sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Ford wyniosła w sierpniu 2009 roku 2 465 sztuk, co pozwoliło Fordowi zająć pozycję wicelidera wśród najchętniej kupowanych pojazdów w Polsce. Udział Forda w sierpniowej sprzedaży samochodów nowych w Polsce wyniósł 10,3 %.

Od początku roku do klientów w Polsce trafiło już 20 401 samochodów marki Ford, to o ponad 5 % więcej niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego. W tym czasie udział Forda w rynku sprzedaży samochodów nowych w Polsce wzrósł do 8,4 % (w porównaniu z 7,8 % w okresie styczeń-sierpień 2008).

- Po ośmiu miesiącach 2009 roku Ford jest na czwartej pozycji wśród najchętniej kupowanych nowych samochodów w Polsce. To naprawdę rewelacyjny wynik! - powiedział Adam Kołodziejczyk, Prezes i Dyrektor Generalny Ford Polska Sp. z o.o. Zarówno w lipcu jak i sierpniu br. byliśmy wiceliderem polskiego rynku, z ponad 10-procentowym udziałem w sprzedaży nowych samochodów. Ford jest także liderem wśród samochodów najchętniej kupowanych przez firmy flotowe w Polsce, przy czym udział sprzedaży flotowej w ogólnej sprzedaży Forda w Polsce zmalał do 60 %. To przede wszystkim zasługa fantastycznie sprzedających się Forda Ka i Forda Fiesta, dzięki którym udało nam się przyciągnąć zupełnie nowych klientów do salonów Forda. Atrakcyjna oferta pozostałych samochodów osobowych i dostawczych pozwoliła nam na zajęcie tak dobrej pozycji!

Ford jest jedną z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce. Od wielu lat cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Samochody spod znaku błękitnego owalu cenione są za swą niezawodność, właściwości jezdne oraz bezpieczeństwo. Ostatnio, dzięki dynamicznej i atrakcyjnej stylistyce kinetic design, Ford zyskuje wielu nowych entuzjastów marki. Również coraz wyżej oceniana jest przez klientów sieć autoryzowanych serwisów Forda.

W ostatnich latach Ford Polska intensywnie szkoli i podnosi kwalifikacje pracowników zatrudnionych przez Autoryzowanych Dilerów Forda. Celem tych działań jest zapewnienie klientom jak najwyższego poziomu świadczonych usług oraz zapewnienie pracownikom dostępu do najnowszych technologii obsługi i napraw samochodów.

Mając na względzie coraz szersze grono klientów użytkujących samochody marki Ford, firma Ford Polska przygotowała nowy specjalny program gwarancyjny.

- Nasz nowy program gwarancyjny kierujemy do wszystkich użytkowników pojazdów marki Ford – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska Sp. z o.o. Jest to usługa pionierska na polskim rynku, a jej wprowadzenie jest realizacją naszego zobowiązania do stałej pracy nad doskonaleniem oferty serwisowej dla polskich klientów oraz wyrazem jakości świadczonych usług przez sieć autoryzowanych dilerów Forda.

Z nowego, unikalnego na polskim rynku, programu gwarancyjnego może skorzystać każdy posiadacz Forda, którego pojazd ma nie więcej niż 10 lat i przebieg do 200 000 km. Program gwarancyjny Forda obejmie najważniejsze, a zarazem najdroższe, podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów.

Dodatkowo w programie gwarancyjnym klient otrzyma usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego.

Szczegóły nowego programu gwarancyjnego zostaną podane wraz z jego uruchomieniem pod koniec 2009 roku.

Zdjęcia: Marcin Karaczun