Po problemach z zeszłego roku syndyk wyznaczył spółkę PFK Partners, która 22 lutego ponownie sprzedała spółkę Nikolajowi Smolenskiemu. Smolenski już kilkakrotnie mówił o przeniesieniu produkcji poza terytorium Wielkiej Brytanii, a najczęściej mówi się o współpracy z włoską spółką Bertone.

TVR nadal poszukuje wyjścia ze swoich problemów i planuje wznowienie produkcji samochodów w przeciągu przyszłego roku. Spółka chce produkować obecne modele aż do roku 2009, kiedy miałby się zaprezentować zupełnie nowy model, który miałby powstawać w ilości 2000 sztuk rocznie. Dla tego modelu spółka Ricardo modyfikuje 6-cylindrowy silnik TVR, co ma pozwolić na osiągnięcie mocy 294 kW (400 KM) i spełnienie normy emisji spalin Euro 5.

Firma miałaby się przekształcić w zbiór dostawców, którzy będą wysyłać części do Włoch, gdzie w firmie Bertone przebiegać będzie końcowy montaż. Szefostwo spółki pozostanie w Lancashire, gdzie przebiegać będą także prace projektowe nad nowymi modelami.