W ramach akcji serwis dokona kontroli i ewentualnej regulacji zbieżności kół. Wymieni także ogumienie dostarczone przez klienta.

Zostanie również wykonana kontrola układu hamulcowego i układu zawieszenia samochodu.

Koszt akcji dla klienta to 99 złotych brutto.

Dodatkowo klient, który zdecyduje się odwiedzić ASO Suzuki w ramach akcji „Przebadaj samochód na wiosnę” otrzyma kupon do zrealizowania w myjni na stacji Shell.

Wizyta w serwisie będzie także okazją do ewentualnego skorzystania z dodatkowych usług, takich jak przegląd klimatyzacji czy też wykupienie pakietu Suzuki Assistance na czwarty i piaty rok.

Nasz komentarz: oczywiście zapraszamy klientów do salonów, bowiem czym częściej kontrolowany jest samochód, tym bezpieczniej jest na drogach.

Trudno jednak oprzeć się refleksji, że pod względem marketingowym akcja jest co najmniej dziwna. Rzadko się zdarza, aby firma swojego klienta przedstawiała w sposób karykaturalny! Szkielet człowieka za kierownicą szkieletu samochodu (skąd my to znamy? - z reklamy Fiata: czyżby ta sama agencja czy - za przeproszeniem - plagiat?).

Jeśli specjaliście od marketingu chodziło o zszokowanie odbiorów - udało mu się z nawiązką...

Zresztą osoba, która projektowała szkielet samochodu ze znajomością rysunku (czytaj: proporcji) nie ma też wiele wspólnego... Bo przecież Suzuki wcale nie zostawia na jezdni - jak na plakacie - czterech śladów! A jeśli - to potrzeba nie serwisu, ale warsztatu naprawczo - blacharskiego!

Naszym zdaniem: to plakat - kandydat do miana antyreklamy roku!