Nowe kombi wykorzysta wszystkie elementy bezpieczeństwa oraz radość z jazdy aktualnej generacji, dodatkowo „duże” Clio zaoferuje bagażnik o pojemności 439 l. Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń bagażowa zwiększa się do 1277 l i można w niej załadować przedmioty o maksymalnej długości 1450 mm. Pięciodrzwiowy samochód ma 4202 mm długości przy tym samym rozstawie osi 2575 mm.

Pod maską Renault Clio Sport Tourer znajdziemy jeden z siedmiu silników, z których cztery są benzynowe, a trzy wysokoprężne. Podstawowy silnik benzynowy 1,2 16V zaoferuje 55 kW (75 KM) i moment obrotowy 105 Nm, druga wersja tego silnika dysponuje mocą 57 kW (80 KM) i momentem obrotowym 107 Nm. Jednostka benzynowa o pojemności 1,4 l produkuje 74 kW (100 KM) i 145 Nm. Ostatnim silnikiem benzynowym jest 1,6 16V o mocy 83 kW (113 KM) i momencie obrotowym 152 Nm. Jednostki wysokoprężne są w ofercie trzy, chociaż tak naprawdę chodzi o trzy wersje turbodiesla 1,5 dCi oferujące 50 kW/68 KM i 160 Nm, 63 kW/86 KM i 200 Nm oraz 78 kW/106 KM i 240 Nm.