Od przyszłego roku serie MF4 i MF5 (zarówno odmiany GT jak i Roadster) będą opierać się na żródle napędu od BMW, a dokładnie na technologii twin turbo. Dzięki temu silniki V8 będą mocniejsze, a jednocześnie oszczędniejsze niż dotychczasowe V10, co ma niebagatelny wpływ ze względu na wchodzące, nowe normy czystości spalin.Wiesmann MF4 będzie napędzany benzynowym silnikiem 4.4 V8 twin turbo z bezpośrednim wtryskiem o mocy 407 KM. Natomiast topowy model w gamie – MF5, otrzyma mocniejszą, 555-konną odmianę tego samego motoru, pochodzącą z modeli BMW serii M.Z takim sercem będzie to najmocniejszy Wiesmann w historii.W obu przypadkach sprint do "setki" trwa nieco ponad 4 s, a prędkość maksymalna oscyluje w granicach 300 km/h. Trudno jednak uwierzyć w deklarowane przez producenta średnie spalanie na poziomie 10,7 l/100 km.