By wskoczyć za wirtualną kierownicę i przejechać się nowym Mitsubishi ASX należy mieć ukończone 18 lat, posiadać prawo jazdy oraz zarejestrować sie na stronie firmy. Gdy spełnimy te warunki, nie ruszając się sprzed komputera możemy wziąć prawdziwego ASX-a do testu na zamkniętym torze, po którym będziemy wirtualnie kierować autem za pomocą połączenia zdalnie działającego oprogramowania z elementami znajdującymi się w samochodzie, korzystając ze specjalnego interfejsu."Sporo się napracowaliśmy przygotowując prawdziwie innowacyjną kampanię marketingową, z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej techniki, by oddać prawdziwy charakter samochodu i w ten sposób zainteresować klientów zarówno nowym Outlanderem Sport (ASX), jak samą marką Mitsubishi Motors" – mówi Gregory Adams, wiceprezes MMNA odpowiedzialny za sprawy marketingu."Współpracując z naszą agencją kreatywną 180 LA, główną agencją reklamy elektronicznej Schematic (z grupy WPP) i czołową firmą producencką B-Reel, specjalizującą się w najwyższej jakości produkcji dla potrzeb telewizji, w sieciach elektronicznych nośników wideo oraz w reklamie internetowej, a także z ekspertami światowej klasy, jak dr James Brighton (robotyka) Simon Cave (projektowanie stron www), udało nam się umieścić w samochodzie kilka kamer wideo umożliwiających zmianę punktu widzenia (POV), znalazły się tam także zaawansowane odbiorniki elektronicznych sygnałów oraz serwomechanizmy sterujące ruchem pojazdu i synchronizujące go z precyzyjną mapą GPS, co łącznie pozwala uczestnikom programu na niezwykłe doświadczenie zdalnego, interaktywnego kierowania nowym crossoverem Mitsubishi." – dodał."Widzimy w tym projekcie oznakę zacierającej się różnicy między rzeczywistością wirtualną i fizyczną" – zauważa William Gelner, dyrektor kreatywny w agencji 180 LA. – "Najlepszym przykładem rozwoju technologii jest możliwość odwzorowania nawet tak naturalnego doświadczenia, jakim jest jazda próbna samochodem. Kierowcy będą czuli się, jakby rzeczywiście siedzieli za kierownicą, ich kontrola nad pojazdem będzie niemal całkowita. Uczestnicy jazd próbnych będą mogli w ich czasie poznać wiele wyjątkowych cech Mitsubishi ASX, a także zabawić się w odkrywanie tych cech przy zaznajamianiu się z wyjątkowym poziomem i innowacyjnością wyposażenia samochodu."
Wirtualna jazda próbna Mitsubishi ASX
Mitsubishi wprowadziło do swojej oferty w Stanach Zjednoczonych pierwszą na świecie możliwość odbycia jazdy próbnej przez internet. Usługa dotyczy najnowszego crossovera ASX sprzedawanego w USA pod nazwą Outlander Sport. I jak tu nie wierzyć stereotypowi, że Amerykanie są leniwi?
Auto Świat
Wirtualna jazda próbna Mitsubishi ASX