W listopadzie 2005 roku, na japońskim rynku Suzuki zajęło drugie miejsce pod względem sprzedaży, wyprzedzając Hondę, Nissana czy Mitsubishi (pierwsze miejsce zajmuje nadal Toyota ze sprzedażą 143 621 sztuk aut). Suzuki ze sprzedażą na poziomie 58 973 sztuk, wykazała wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, o 7,8 proc.Układ sił na japońskim rynku:1. Toyota: 143 621 (- 10,1 proc. w stosunku do XI 2004)2. Suzuki: 58 973 (+ 7,8 proc. j.w.)3. Honda: 57 394 (- 2,8 proc. j.w.)4. Nissan: 56 767 (- 17.7 proc. j.w.)5. Daihatsu: 49 553 (+ 4,8 proc. j.w.)6. Mitsubishi: 21 110 (+ 19,7 proc. j.w.)7. Mazda: 19 474 (- 10,0 proc. j.w.)8. Subaru: 18 843 (- 8,3 proc. j.w.)