Pierwotnie auta te były przeznaczone na rynek brytyjski, ale ze względu na małe zainteresowanie podjęto decyzję o doposażeniu i przeznaczeniu ich aż do Japonii. Nie było problemu z przestawianiem kierownicy, gdyż jak wiadomo zarówno na Wyspach Brytyjskich jak i w Japonii obowiązuje ruch lewostronny.
W Japonii Renault Clio cieszy się popularnością i sprzedawane jest tam pod nazwą Renault Lutecia. Wersja Initiale Paris oferuje użytkownikom m.in. kontrolę stabilizacji, automatyczną klimatyzację, system bezkluczykowy, starter uruchamiany kartą, sensory parkowania i obręcze kół z metali lekkich.
Auto napędzane jest czterocylindrowym silnikiem 1.6i 16V o mocy 110 KM, który współpracuje z czterostopniowym automatem.
W japońskiej ofercie jest też tańsza wersja Expression, która ma w wyposażeniu m.in. sześć poduszek powietrznych, ESP, manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane lusterka i szyby, przednie światła mgłowe, radio z CD/MP3. Silnik pozostał ten sam, ale z pięciostopniową przekładnią manualną.