W tej imprezie startowały najróżniejsze pojazdy od Porsche 911 GT3 Cup i Ferrari 360 GTC aż po Alfę Romeo 147 GTA Cup. W swej klasie Mancin ścigał się z rywalami z europejskiego pucharu - Massimiliano Fantinim i Luką Burattim. Do pierwszego wyścigu kierowca z Bielska startował z 8 pozycji, drugiej w klasie. W zawodach uzyskał najlepszy czas okrążenia w swej kategorii, ale nie dojechał do mety. Na 12. okrążeniu Alfa Andiego została uderzona przez BMW Barbierego i urwała się w niej półoś. W drugim wyścigu poszło dużo lepiej. Tym razem Mancin startował jako 9., ponownie drugi w klasie za Burattim. Bielszczanin jeszcze raz uzyskał najlepszy czas, ale jego rywal był szybszy na mecie o 2,136 sekundy. Andrzej w klasyfikacji generalnej zajął 7 miejsce, tracąc do zwycięzcy Guido Pivy (Porsche 911 GT3) zaledwie trzy okrążenia.Na torze w Adrii rozegrano także wyścig Formuły Renault 2000. Sensacją tych zawodów było zwycięstwo młodego, 17--letniego kierowcy z Moskwy Michaila Aleszyna.Przed zbliżającym się sezonem nasi zawodnicy poszukują nowych samochodów. Także na to pobyt we Włoszech poświęcił Andrzej Mancin. Być może już niebawem na polskich torach pojawi się Ferrari 360 Modena. Alternatywą jest Porsche 996 GT3 RS. Takich pojazdów w przyszłym roku w Kielcach i Poznaniu według optymistycznych prognoz może wystartować ażpięć. Mancin jeszcze nie zdecydował, na czym pojedzie w wyścigach, wie za to, z jakim autem weźmie udział w rajdowych mistrzostwach Polski. Kupił pucharowego Fiata Stilo z włoskiej serii Trofeo Stilo Abarth Rally.
Zdążyć przed zimą
Wyścigowy rok 2004 najpóźniej zakończył Andrzej Mancin. Uczestnik European Alfa Challenge wziął udział w zawodach Winter Trophy na torze Adria International Raceway pod Wenecją.