Już wiemy, że Škoda Fabia w aktualnym wyglądzie kończy za kilka tygodni swój żywot. Już w marcu zobaczymy w Genewie wersję zmodernizowaną.

Główne zmiany dotyczą przedniej części pojazdu. Pojawi się nowa atrapa wlotu powietrza chłodnicy, która będzie niższa i bardziej płaska. Przednie reflektory zamontowane zostały niżej i odsunięto je bardziej na boki. Nowe są także oba zderzaki.

Główną jednostką napędową nadal pozostanie trzycylindrowiec 1,2 http, który otrzyma cztery zawory na cylinder. Moc pozostanie bez zmian. Silnik 1,6 16V zostanie zastąpiony czterocylindrowym 1,2 TSI (77 kW). W ofercie pojawi się jednostka 1,4 TSI (125 kW), który będzie montowany do Fabii RS. Jednostki wysokoprężne to czterocylindrowe 1,6 TDI (66 i 77 kW) oraz nowy trzycylindrowy 1,2 TDI CR (55 kW). Który niedawno miał premierę w Volkswagenie Polo. Najmocniejszym będzie turbodiesel 2,0 TDI CR (105 kW).

Wszystkie silniki będą spełniały normę Euro 5, a średnie zużycie paliwa będzie nizsze od obecnych wersji.

.

.

Copyright by