Zenvo Automotive w cichości i spokoju opracowało własne dwumiejscowe supersportowe coupe, które na rynek powinno trafić w roku 2009. Potencjalni kupcy samochodu, o którym jego twórcy z dumą mówią, że jest duński, powinni się pośpieszyć, gdyż auto powstanie zaledwie w 15 egzemplarzach.
Zenvo ST1 podobnie jak inne samochody tej kategorii ma oferować niepowtarzalne wrażenia za kierownicą połączone z odpowiednią dawką ekskluzywności i luksusu. Nadwozie zaprojektowane przez własny zespół designerów wykonano ze stali i karbonu, uzyskując masę 1376 kg. Dwumiejscowe coupe ma 4665 mm długości, 2041 mm szerokości (bez lusterek wstecznych) i 1198 mm na wysokość. Rozstaw osi to 3055 mm. Rozmiary wnętrza wynoszą – wysokość 1002 mm, długość 1104 mm, szerokość 1398 mm. Duńczycy pomyśleli również o bagażniku, który w Zenvo ST1 ma pojemność 130 litrów.
Jednostka napędowa to bliżej nieokreślony silnik 7,0 V8 doładowywany sprężarką mechaniczną i turbosprężarką. Osiągana moc to 810 kW (1104 KM) przy 6900 obr./min, a moment obrotowy sięga swojego maksimum 1430 Nm przy 4500 obr./min. Siła napędowa przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Według danych producenta Zenvo ST1 przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 3,0 s, a prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 375 km/h. Pierwsze prototypy od 0 do 100 km/h rozpędzały się w 3,2 s, a przyśpieszenie 0-200 km/h zajmowało 8,9 s.
Zenvo ST1 porusza się na kołach ze stopów lekkich, na których osadzono opony w rozmiarze 255/35 R 19 (przód) i 335/30 R 20 (tył). Układ hamulcowy składa się z tarcz o średnicy 380 mm z przodu i 355 z tyłu oraz 6-tłoczkowych zacisków.
Dwumiejscowe wnętrze oferuje załodze maksymalny poziom komfortu. Częścią wyposażenia standardowego są elektronicznie regulowane sportowe fotele, dwustrefowa klimatyzacja, elitarny system audio z odtwarzaczem CD i MP3, nawigacja, tempomat, wyświetlacz head-up oraz system elektronicznego dostępu do wnętrza i przycisk rozrusznika. Nie brakuje tapicerki kombinującej skórę i alcantarę. O bezpieczeństwo załogi dba ABS, system kontroli trakcji oraz dwie przednie poduszki powietrzne.
Lista wyposażenia opcjonalnego obejmuje zestaw oryginalnych bagaży, karbonowe koła, hamulce ceramiczne, ramę ochronną czy 4-punktowe pasy bezpieczeństwa.