Główną zmianą Fiata Qubo w roku modelowym 2011 jest modyfikacja jednostek napędowych, które będą spełniały od 1 stycznia 2011 roku wymagania normy Euro 5.

Znany silnik wysokoprężny 1,3 MultiJet zostanie zastąpiony wersją ewolucyjną 1,3 MultiJet II, który otrzymał nowy system wtrysku paliwa, filtr cząsteczek stałych oraz system Strat&Stop. Dotychczas oferowaną wersję o mocy 55 kW ze stałą geometrią łopatek turbosprężarki zastąpi mocniejsza wersja 70 kW ze zmienną geometrią.

Czterocylindrowy silnik benzynowy 1,4 8v o mocy 53 kW, pochodzi od partnera PSA Peugeot Citroën, a 1,4 Natural Power (57 kW) od Fiata.

Wnętrze pojazdu otrzyma nowe barwy deski rozdzielczej i pokryć siedzeń. Wygląd deski rozdzielczej upodobni się do tej, którą znamy już z Fiata Doblo.

Za dopłatą oferowany system Blue&Me ma obecnie zwiększoną pamięć i poszerzona kompatybilność z urządzeniami iPod oraz iPhone. W cenniku pojawi się też nowa wersja nawigacji Blue&Me TomTom, która w modelu Qubo nie widniała w ofercie.