Hyundai Genesis Coupe w niemieckich salonach sprzedaży pojawi się już w listopadzie 2010 roku. Samochód o długości 4,63 m z czterocylindrową, turbodoładowaną jednostką o pojemności dwóch litrów i mocy 214 KM kosztuje za Odrą 29990 euro (ok. 120 tys. zł). Dla porównania: Audi A5 Coupe ze 160-konnym silnikiem 1.8 TFSI jest droższe o prawie 20 tys. zł. Hyundai ma ponadto bogatsze wyposażenie oraz 5-letnią gwarancję.
Większą dawkę emocji zapewnia Genesis Coupe z benzynową „V6-tką”, która z pojemności 3,8 l uzyskuje moc 303 KM. Cena: od 34990 euro (ok. 140 tys. zł). Mocniejsza wersja w wyposażeniu seryjnym posiada skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie fotele, wysokiej jakości sprzęt audio z gniazdem AUX i USB oraz możliwością podłączenia iPoda, system bezkluczykowy i tempomat.
W obydwu odmianach silnikowych za przeniesienie napędu odpowiada sześciobiegowa skrzynia manualna. Genesis Coupe V6 za dopłatą dostępny jest z sześciostopniowym „automatem”. Moc zawsze przekazywana jest na tylne koła.
Genesis Coupe z mniejszym silnikiem od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,0 s i osiąga 222 km/h. Według producenta auto spala 9,5 l/100km. Więcej sportowego ducha znajdziemy w Genesisie z „V6-tką”. Wersja z manualną skrzynią biegów sprint do „setki” zalicza w 6,4 s. Samochód rozpędza się do 240 km/h (prędkość ograniczona elektronicznie). Zużycie paliwa mocniejszej odmiany według danych fabrycznych wynosi 10,3 l/00 km.