Francuski przedstawiciel klasy średniej, który swoją premierę miał podczas salonu samochodowego w Paryżu (2-17 październik 2010 r.), dostępny będzie z czterema silnikami wysokoprężnymi oraz dwoma jednostkami benzynowymi.

Wersja podstawowa Access 120 VTi EGS6, tej mierzącej 4,80 m limuzyny, kosztuje w Niemczech 23 050 euro. Ceny odmiany kombi oznaczanej przez producenta skrótem "SW” zaczynają się od 24 100 euro. Najtańszy wersja wysokoprężna (508 Access HDI FAP 110) z silnikiem o mocy 82 kW/112 KM została wyceniona na 23 950 euro. Kombi z dieslem to wydatek minimum 25 000 euro.

Topową wersję 508 GT napędza 2,2-litrowy diesel o mocy 150 kW/204 KM. W tej konfiguracji "508-ka" to wydatek 37 650 euro (sedan) i 39 100 euro (kombi).