Ferrari opublikowało swoje wyniki finansowe za zeszły rok. W roku 2006 całkowite przychody Ferrari wyniosły 1,447 mld euro, czyli o 12,2 % więcej niż w roku 2005. Największa zasługa w tym modeli F430 i 612 Scaglietti, dobrze sprzedawało się także 599 GTB Fiorano, wprowadzone na rynek w lecie zeszłego roku. Do 183 mln euro wzrósł zysk spółki, czyli o 16,6 % więcej niż w roku 2005.

Sprzedaż zwykłych („niewyścigowych”) modeli Ferrari wzrosła w zeszłym roku o 4,8 % do 5671 sztuk. Największy wzrost sprzedaży (o 15 %) odnotowano na Bliskim Wschodzie i w Azji. Duży sukces firma odnotowała w Chinach, gdzie udało się sprzedać dwa razy więcej samochodów niż w roku 2005, razem 121 pojazdów. Inwestycje do rozwoju (bez finansowania formuły 1) osiągnęły poziom 232 mln euro i wzrosły o 6 %. Inwestycje dotyczyły przede wszystkim nowego Ferrari 599 GTB Fiorano i opracowania nowych modeli. Największy wzrost dochodów Ferrari odnotowało w zakresie kreowania marki, który obejmuje umowy licencyjne i rozwój sprzedaży detalicznej.

Luca di Montezemolo, prezydent firmy Ferrari, przy okazji podziękował Michaelowi Schumacherowi za jego 11-letnią pracę dla spółki.