Zmiany nie są rewolucyjne – dotyczą nadwozia i wyposażenia, pod maskę trafił też nowy silnik benzynowy 1,5/130 KM.
Stylizacja Hondy Jazz nawiązuje do innych modeli tej firmy – szczególnie dotyczy to przedniej części auta.
W podstawowych wersjach Jazz oferowany będzie z dotychczas montowanym silnikiem benzynowym 1,3/102 KM. W wersji Dynamic oferowany będzie nowy silnik benzynowy o poj. 1,5 litra i mocy 130 KM. Jak zapewnia Honda, nowy motor spełnia normę emisji spalin Euro 6, spala 5,4 l/100 km, a emisja dwutlenku węgla wynosi 124 g/km.
Pakiet Dynamic rozpoznać można po dyfuzorze zintegrowanym z tylnym zderzakiem, przednich lampach wykonanych w technologii LED, światłach przeciwmgłowych, spoilerze klapy bagażnika. Ta wersja ma też lakierowane na czarno alufelgi – opony są w rozmiarze 185/55 R 16. Kierownic i gałka zmiany biegów są obszyte skórą (szwy mają pomarańczowy kolor).
Wnętrze wersji podstawowej nie jest zmienione. Jazz oprócz obszernego wnętrza oferuje duży bagażnik o pojemności 354 l (po złożeniu oparć kanapy – 897 l).
W standardowym wyposażeniu Hondy Jazz znalazły się m.in.: tempomat, podgrzewane przednie fotele, system automatycznych świateł. Wyższe wersje wyposażeniowe mają m.in.: 7-calowy ekran dotykowy, kamerę cofania, system bezkluczykowy, układ ostrzegania przed kolizją, czujnik pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych.
Galeria zdjęć
Zmieniony przedni zerzak
Honda Jazz po face liftingu
Honda Jazz po face liftingu – kokpit
Honda Jazz po face liftingu – kokpit. Wyświetlacz 7-calowy oferowany w wyższych wersjach wyposażeniowych
Honda Jazz po face liftingu
Honda Jazz po face liftingu – LED-owe światła
Honda Jazz po face liftingu – dyfuzor zintegrowany ze zderzakiem tylnym – wersja Dynamic