Gotowy stawić czoło zarówno miejskiej dżungli, jak i off-roadowej przygodzie Yeti może pochwalić się zupełnie nową stylistyką, wzorami felg i odświeżonymi wnętrzami z bogatszym wyposażeniem.

Nowa odsłona wprowadza podział na dwie gamy stylistyczne: zderzaki, listwy boczne i osłony są pokryte lakierem lub wykonane z odpornego czarnego tworzywa. Również w wypadku wyposażenia obie wersje będą się różniły między sobą – wariant terenowy zostanie wyposażony w pakiet na bezdroża, czujnik ciśnienia powietrza w oponach oraz układ ESP dostosowany do jazdy po nieutwardzonych drogach.

Osłony reflektorów przybrały nową formę, a ich wariant bi-ksenonowy został teraz uzupełniony o LED-owe światła do jazdy dziennej. Wzorem ostatnich nowości Skody, zmieniono grill, a na przeprojektowanej pokrywie bagażnika pojawiły się charakterystyczne załamania.

Zmianę przeszło również wnętrze samochodu, w którym pojawiły się nowe trójramienne kierownice, wzory i materiały tapicerki oraz elementy dekoracyjne deski rozdzielczej. Dodano też nowe elementy wyposażenia takie jak kamera cofania, system wspomagania parkowania równoległego i prostopadłego oraz system bezkluczykowego dostępu do samochodu – KESSY.

W kompaktowym SUV-ie Skody pasażerowie mogą cieszyć się przestronnością wnętrza, a bagażnik ze standardowych 405 litrów łatwo i szybko da się powiększyć do 1760 l.

Dalej obecny jest tu system VarioFlex, dzięki któremu po wyjęciu środkowego z trzech niezależnych tylnych foteli możemy zmienić Yeti w auto czteroosobowe. W bagażniku można teraz znaleźć wyjmowaną latarkę diodową oraz dwustronną matę wykończoną eleganckim lub odpornym na zabrudzenia materiałem, pod siedzeniem kierowcy pojawiło się miejsce na kamizelkę odblaskową, a w drzwiach – pojemnik na śmieci.

SUV-a Skody napędza jedna z siedmiu nowoczesnych jednostek. Napęd może być przekazywany za pomocą skrzyni ręcznej albo dwusprzęgłowej przekładni DSG na koła przednie lub obydwie osie za sprawą systemu Haldex.

Paletę silnikową modelu Yeti stanowią konstrukcje wyposażone w turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa. Obejmuje on zarówno odznaczające się niskim zużyciem paliwa jednostki 1,2 TSI oraz 1,6 TDI (średnie spalanie 4,6 l/100 km w wersji GreenLine), jak i dynamiczne 1,8 TSI o mocy 160 KM i 2,0 TDI o mocy 170 KM. Ponadto oferta obejmuje silniki 1,4 TSI 122 KM i 2,0 TDI 140 KM, dostępne także w oszczędnych wersjach Green tec.