samochodów osobowych i 3,5 tys. dostawczych miesięcznie. Przyniosłoby to łączny spadek sprzedaży o około 10-12 proc. Od władz RP oczekujemy dobrych decyzji wspierających sprzedaż nowych aut oraz rozwój przemysłu motoryzacyjnego w Polsce. W 2005 roku planujemy wprowadzenie na rynek dwóch nowych modeli. W lutym pojawi się nowa generacja modelu Sportage, samochodu segmentu SUV średniej wielkości, którego poprzednik był kilka lat temu jednym z najchętniej kupowanych tego typu pojazdów w Polsce. W drugiej połowie roku pojawi się następca modelu Rio.
Wojciech Szyszko - dyrektor zarządzający KIA Motors Polska
Jeżeli nie nastąpią istotne zmiany w przepisach, które ograniczą import samochodów używanych do Polski, uważam, że w 2005 roku sprzedaż nowych pojazdów utrzymywać się będzie na poziomie ostatnich miesięcy roku 2004, tj. po około 20 tys.
Auto Świat
Wojciech Szyszko - dyrektor zarządzający KIA Motors Polska