Z trio Range Rover, Land Rover Discovery i Range Rover Sport ostatni wymieniony jest najpopularniejszy. Szybkie kształty bardziej interesują klientów od przestronności modelu Range Rover. Pod względem osiągów nie można jednak mówić o młotach na konkurencję. Oba pojazdy dysponują co prawda 4,2 l silnikiem, ale moc poniżej 400 KM jest dziś u 2,5-tonowego SUV-a niewarta uwagi. Niemiecka konkurencja, która swoje pojazdy importuje z USA, przygotowuje się do ataku lub już oferuje o wiele mocniejszą broń. Tak więc Brytyjczykom nie pozostaje nic innego niż przygotować mocniejszą ewolucję Range Rovera.
Pod maską dużego SUV-a mógłby się pojawić 5-litrowy silnik V8 o mocy ok. 365 kW (496 KM), który trafi także pod maskę topowej wersji Jaguara XF. Cztery rury wydechowe Range Rovera, który w zeszłym tygodniu krążył po Nürburgringu, są wskazówką do rozwiązania zagadki.
Źródło: Lehmann Photo Syndication