Dzięki większym wlotom powietrza do silnika i poszerzonym błotnikom nie sposób pomylić tej wersji z S5. Najmocniejszy RS budzi szczególny respekt kiedy na drodze znajdziemy się za nim. Ma rozbudowany dyfuzor i duże owalne rury wydechowe, które nie pozwalają zapomnieć o mocy jaka drzemie pod maską. Standardowo montowane są 19-calowe felgi, ale możesz poprawić proporcje zamawiając 20-calowe koła.
Dzięki benzynowemu V6 o pojemności 2.9 l i poprawionemu układowi napędu na 4 koła RS5 potrafi rozpędzić się do setki 3,9 sekundy i maksymalnie popędzić 280 km/h. Nowy silnik ma być oszczędniejszy od aż o 17 proc., a cały samochód lżejszy od poprzednika o 60 kg. W wyposażeniu znajdują się regulowane amortyzatory, ceramiczne tarcze hamulcowe, kubełkowe fotele, spłaszczona u dołu kierownica z logo RS i Audi Virtual cockpit. Sportowych emocji nie brakuje, a o bezpieczeństwo czuwa 30 elektronicznych systemów.
Galeria zdjęć
To pierwszy przedstawiciel Audi RS w nowej odsłonie. RS5 napędzany jest skonstruowanym od podstaw silnikiem bi-turbo V6 o mocy 450 KM i 600 Nm.
Dzięki większym wlotom powietrza do silnika i poszerzonym błotnikom nie sposób pomylić tej wersji z S5. Najmocniejszy RS budzi szczególny respekt kiedy na drodze znajdziemy się za nim.
Ma rozbudowany dyfuzor i duże owalne rury wydechowe, które nie pozwalają zapomnieć o mocy jaka drzemie pod maską. Standardowo montowane są 19-calowe felgi, ale możesz poprawić proporcje zamawiając 20-calowe koła.
Dzięki benzynowemu V6 o pojemności 2.9 l i poprawionemu układowi napędu na 4 koła RS5 potrafi rozpędzić się do setki 3,9 sekundy i maksymalnie popędzić 280 km/h.
Nowy silnik ma być oszczędniejszy od aż o 17 proc., a cały samochód lżejszy od poprzednika o 60 kg.
W wyposażeniu znajdują się regulowane amortyzatory, ceramiczne tarcze hamulcowe, kubełkowe fotele, spłaszczona u dołu kierownica z logo RS i Audi Virtual cockpit. Sportowych emocji nie brakuje, a o bezpieczeństwo czuwa 30 elektronicznych systemów.